مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 85 اینچ سونی 85x90j

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 85 اینچ سونی 85x90j
نویسنده : ANIMA تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400

معرفی محصول تلویزیون سونی 85X90J 

همچنین قرار است در به روز رسانی سیستم عامل، تلویزیون از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی کند. تلویزیون سونی 85X90J دارای یک پنل VA است که به عملکرد خوب آن در اتاق‌ های تاریک کمک می‌کند، و حتی به اندازه‌ای روشن می‌شود که در اتاق‌های با نور خوب با تابش خیره کننده مقابله کند، اما زوایای دید باریکی دارد و زاویه X-Wide سونی را ندارد. تلویزیون سونی مدل 85x90j یک تلویزیون عالی برای استفاده های متنوع است. این تلویزیون برای تماشای فیلم و محتوای HDR به دلیل نسبت کنتراست بالا و عالی و روشنایی HDR بالا، بهترین گزینه است.

ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون Sony X9000j

تلویزیون ۸۵ اینچ سونی مدل X90j به قابلیت‌های هوشمند قابلیت‌های اسمارت مجهز شده است. یکی از برجسته‌ترین شاخص‌های تلویزیون ۸۵X90j که در میان کاربران کاملا محبوب و پرطرفدار است این است که تلویزیون ۸۵X90j از قابلیت‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده تلویزیون ۸۵X90j که باعث شده است امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای را برای شما ارائه دهد سیستم عامل اندروید می‌باشد. با گذشت چندین سال سیستم عامل اندروید هنوز هم جز بهترین سیستم عامل‌ها محسوب می‌شود و دنیایی از امکانات و قابلیت‌ها را برای شما فراهم می‌کند. شما با خرید تلویزیون ۴k سونی ۸۵X90j به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و در دنیای وب گشت و گذار بپردازید. وجود قابلیت اتصال به اینترنت و بلوتوث از اساسی ترین ویژگی‌های تلویزیون اسمارت محسوب می‌شود.

سونی اولین برندی است که از این نوع پردازشگر در تلویزیون ها استفاده می کند و به نوعی تکنولوژی پردازش تصویر و صدا را یک پله بالاتر برده است. پردازشگر Cognitive Processor XR علاوه بر پردازش تصاویر، وظیفه پردازش صداها نیز دارد. پردازش تصاویر یا XR Picture خود شامل پردازش های دیگری مانند XR Clarity، XR Color، XR Contrast و XR Motion می شود.

در واقع کیفیت تصویر این تلویزیون نه عالی است و نه بد، کیفیت تصویر این تلویزیون خوب رو به بالا است. اما کیفیت تصویر این تلویزیون هرگز به پای تلویزیون هایی مانند X95J، X9500H و همانطور که فرمودین X9500G نخواهد رسید. این تلویزیون ها بهترین تلویزیون های 4K ال ای دی سونی هستند و برای تماشای فیلم بهترین گزینه هستند. سونی امسال در تلویزیون های 2021 و حرفه ای خود از تکنولوژی 3D Surround Upscaling در کنار تکنولوژی Dolby Atmos استفاده نموده است. تکنولوژی 3D Surround Upscaling در واقع جایگزین تکنولوژی S-Force Front Surround است که در تلویزیون های سال گذشته مورد استفاده قرار می گرفت.

ریموت کنترل هوشمند و همه کاره این تلویزیون قابلیت کنترل سایر دستگاه های سازگار را نیز دارد و شما می توانید همه دستگاه های متصل به تلویزیون را از طریق آن کنترل نمایید. این تلویزیون دارای Chromecast داخلی است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. این تلویزیون از تکنولوژی Mirror Screen نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید صفحه نمایش موبایل هوشمند خود را روی تلویزیون منتقل و مشاهده نمایید. همچنین می توانید محتوای داخل موبایل خود را نیز روی تلویزیون Cast یا پخش نمایید. این تلویزیون با AirPlay 2 و HomeKit محصولات اپل نیز سازگار است و از آنها پشتیبانی می کند.

برای تماشای شبکه های داخلی یا کانال های ایران هر دو تلویزیون عملکرد یکسانی دارند و در صورتی که فریم ریت و کیفیت تصویر شبکه ها پایین باشد کمی تاری را احساس خواهید کرد. اگر تماشای شبکه های داخلی برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون های سامسونگ یا ال جی بروید. به این ترتیب شما می توانید به راحتی موبایل هوشمند اندرویدی و iOS خود را به تلویزیون متصل کرده و محتوای داخل آنها شامل عکس، فیلم و ویدئو را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون پخش نمایید. این تلویزیون از تکنولوژی Mirror Screen نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید صفحه نمایش موبایل خود را روی تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. برای موبایل های اندرویدی اینکار به کمک برنامه Google Home انجام می شود.

به این ترتیب چه در روز و چه در شب شما بهترین کیفیت تصویر را تجربه خواهید کرد. تکنولوژی Acoustic Auto Calibration اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و صدا را با توجه به آنها تقویت میکند تا شما در هر شرایطی صدای با کیفیت و بلندی را تجربه نمایید. این تکنولوژی همچنین موقعیت شما را تشخیص داده و صدا را با توجه به جایی که شما هستید تنظیم می کند. بنابراین همیشه و در هر جایی شما بهترین تجربه صوتی را در اختیار خواهید داشت. این موتور پردازشگر با فناوری های مخصوص به خود وضوح و کیفیت را بالا می برد .

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55xt515 سایز 55 اینچ بهتر است یا سری 85X90J سونی؟

این پایه ها قابل تنظیم در دو حالت مختلف هستند و شما می توانید با توجه به اندازه میز تلویزیون خود آنها را تنظیم نمایید. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون بسیار باریک هستند و از طراحی براقی برخوردار هستند و باعث می شوند تا شما روی تصویر در حال پخش تمرکز کنید. پشت تلویزیون از طراحی Grid برخوردار است و به اصطلاح دارای طرح مربع مربع می باشد.

با توجه به اینکه تلویزیون سونی X90J از فناوری FALD برخوردار است دارای یک نور پس زمینه بوده که به مناطق مختلف تقسیم می شود ، جایی که هر منطقه می تواند به طور همزمان از یک سطح روشنایی متفاوت خارج شود. تلویزیون 85X90J با بازتاب نور کم از هر زاویه ای ، تصاویر عمیق ، طبیعی و کم نظیری را تولید می کند. از برجسته ترین شاخص های این تلویزیون که بسیار هم محبوب و پر طرفدار است قابلیت های هوشمند آن می باشد . نوع سیستم عامل این تلویزیون اندروید است که با گذشت چندین سال باز هم جزو بهترین ها محسوب می شود .

سیستم صوتی دوکاناله متشکل از دو اسپیکر در داخل تلویزیون می باشند که توان خروجی صدای هر اسپیکر 10 وات بوده و در کل مجموع توان صدای سیستم صوتی را به 20 وات می رساند. شرکت سونی تنها به میزان صدا اهمیت نداده است و انواع فناوری در جهت ارتقای صوت به کار برده است با پشتیبانی از فناوری های عالی مانند فرمت های دالبی و فرمت های DTS Digital Surround صدای همه جانبه و فراگیر در محیط طنین انداز می شود. در سال 2020 تحولات عظیمی در صنعت لوازم صوتی و تصویری ایجاد شد که از جمله این تحولات می توان به تولید و توزیعتلویزیون سونی 85Z8Hاشاره کرد. ظاهر لوکس و زیبا، ارائه تصاویری با کیفیت بالا در کنار صدا شفاف از محدود کار های این تلویزیون بی نظیر است. تلویزیون ال جی C1 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی محسوب می شود. تلویزیون ال جی سی 1 برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا مناسب است.

شما می توانید به سرعت و به راحتی فیلم ها ، عکس ها ، بازی و موارد دلخواه خود از دستگاه های iOS یاAndroidبه صفحه بزرگ تلویزیون 85X90J انتقال دهید. هم اکنون می توانید با یک ریموت هوشمند تلویزیون خود را کنترل کنید. با زدن یک دکمه تنها در عرض چند ثانیه ، به سرویس های ویدیویی و فیلم ها دسترسی پیدا خواهید کرد. دستیار های صوتی نیز به شما امکان می دهند تا از صدای خود برای کنترل دستگاه های خانه هوشمند در سراسر خانه خود استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،
:: برچسب‌ها: خرید تلویزیون سونی 85X90J, قیمت تلویزیون سونی X90J یا X9000J, تلویزیون سونی 85X90J, معرفی تلویزیون سونی 85X90J سایز 85 اینچ, تلویزیون هوشمند, تلویزیون 2021, تلویزیون 2021 سونی, تلویزیون 85 اینچ سونی, تلویزیون 85 اینچ فورکا, تلویزیون اسمارت,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.